Wednesday, August 14, 2013

Valetul de Verde

Cu verdele in sus , Evergreen sau tomate lime, ethiopiene, suculente, dulci si zemoase, stoarse in pahare cu gheata sau feliate in turnuri cu vinete albe si varza mica, trase in tigaie cu piper parfumat,  tomatele soiuri verzi. 

Vara verde, minunata, de salvie, de amarant, de rubarba , de kiwano invartit in tufele de mure, de pack choi, de busuioc, de topinambur, de iarba taiata care miroase pana la voi. Verde stop!

O gradina frumoasa, cu poteca plina de paie, pe care s-au aliniat gainile vecinului curioase si tacute, cu Brandusa si Bobita prieteni si vecini.

Miros verde de fenicul si mar, curand si aroma de strugure smarald copt in soare. 
Inchidem albumul si ne dorim sa ramanem aici in aceste pagini, verzi de admiratie, cu verdele in sus.


























   





Mirelun


12 comments:

  1. Cum stii tu sa le inverzesti din condei, muhersita mea!
    Minunat-minunat-minunat totul, si postarea, si, mai ales,gradina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar la tine se gandea condeiul !
      si gradina:)))

      Delete
  2. Foarte frumos!
    Si eu am o parere foarte buna despre ever green, sunt altfel decat celelalte rosii, merita sa fie cultivate. Ieri am oprit si eu seminte de la ele :))
    Te pupic!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt bune, bune! Au mult suc si sunt foarte dulci si crocante. MA bucur ca le-am cunoscut, o sa le cultiv in continuare.
      Toate cele bune VAsi si iti multumesc !

      Delete
  3. Superb! ai gradina pe care o meriti dat fiind dragostea si grija pe care le porti. Imi place foarte mult fotografia in care Brandusa se joaca cu Bobita, este foarte schimbata. Spor la toate Mirela!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Aurelia! Brandusa este bine, sanatoasa, alearga si se bucura de orice vorba si mangaiere. Se plimba cu bicicleta si sta la periat. Mananca orice, nu este mofturoasa si nu este agresiva. Ieri defilau gainile prin fata ei si parca le numara, ca sa stie cate are in grija. Toate cele bune!

      Delete
  4. phii, ce frumos!
    vreau sa injur si nu stiu pe cine!
    nici nu-mi venea sa ma opresc, vedeam o gogonea si atat! ce mama ei de treaba sa comentez?
    si, impins de curiozitate, am apasat pe "citeste mai mult"... si PAC! am trecut prin oglinda, ca Alice, si m-am trezit in Tara Minunilor...
    asadar, ma injur pe mine! pe mine ma, mi, etc...
    super!
    imi aduc aminte acum multi ani am adus din Spania flori si dovleci de placinta! Un an intreg gradina a fost vedeta satului!
    ai nevoie de paznic? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vasile, tot inainte pe carare si gasesti pepenele galben, merele si strugurii. Caise nu mai sunt, doar tuica:)

      Delete
  5. Adica , sa inteleg ca ai facut sucul de rosii ca pe un coctail, intr-un pahar doar cu gheata? Interesant, eu nu am privit rosiile ca pe racoritoare pana acum.
    O rosie verde si eu am avut anul asta, dar parca nu seamana cu a ta, am luat semintele ca pe seminte de tomate verzi, fara alt nume. O sa o prezint si eu pe a mea candva, in viitorul apropiat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)Da, cu multa gheata! Foarte bun, cand mainile verzi de rosii si gradina, te odihneste un pahar de verde rece.
      Sunt cateva soiuri de tomate verzi, eu nu am reusit decat trei, semanate tarziu in primavara si nu ma asteptam sa mai rodeasca.
      Oliver's Green, Cherokee Green, Green Giant incerc sa le gasesc pentru anul viitor.
      Multumesc de vizita Mihaela.

      Delete
  6. Verde frumos,suc bun bun dar cea mai frumoasa e Brindusa:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brandusa, si ea te place.
      Dar exista vreun animal care nu te iubeste?:))

      Delete